Monday, June 8, 2009

Kerja Makan Gaji

Macam aku kata selalu, ini lah lumrah kerja makan gaji. Segala arahan mesti dipatuhi dan telah menjadi janji setiap orang yang kerja makan gaji.

Ini masanya untuk aku pulak yang pergi untuk meninggalkan Yangon yang penuh keunikan ini. Aku mula terasa bahangnya dalam tempoh 2 bulan ini sebelum berlepas pergi. Mungkin ini lah perasaan kawan2 aku sebelum ini. Baru aku dapat merasai betapa sukarnya untuk meninggalkan Yangon. Terlalu banyak cerita dan pengalaman selama 5 tahun mengembara di Myanmar. Terlalu banyak kenangan pahit dan manis, suka dan duka, sedih dan gembira yang tidak akan dilupai sampai bila2 pun. Amat sukar untuk dijelaskan dan hanya orang2 yang pernah hidup di sini sahaja yang mengetahui.

Wassalam,

1 comment:

  1. ASSALAMMUALAIKUM BRO KO PHAN

    TAHNIAHLAH AKU DIMAKLUMKAN KAU AKAN KE PERU...

    ALHAMDULLILLAH TEMPAT TU PUN OK... TAPI AKU TAK BOLEH NAK LAWATLAH...
    SEKARANG KAU AKAN TAHU BERTAPA SEDIHNYA NAK TINGGAL KAWAN2 DI YANGON...

    SAMPAI SEKARANG PUN AKU MASIH TERKENANG PENGALAM MASA DI YANGON... TAPI YANG BURUK AKU TAK INGAT HANYA YANG BAIK2 AKU MASIH INGAT...

    ANYWAY TAHNIAH BUAT KAU BRO

    KALAU KAU SENANG EMAIL KAT AKU...

    linputra@gmail.com

    AKU DI SEOUL SEKARANG DAN BALIK MALAYSIA PADA BULAN SEPTEMBER KALAU ADA MASA SEBELUM KAU PERGI KE SANA KITA JUMPA DI MALAYSIA

    ok bye

    KO KO LIN

    ReplyDelete