Sunday, April 25, 2010

Orang Kata... Kata-kata Orang...

Sahabat2ku sekalian...

Macam2 boleh berlaku. Macam2 orang cakap. Macam2 kata orang. Ehhh... apa aku nak cakap ni.

Macam ni lah... ramai orang kata, nak berjaya kena campur orang yang selalu berjaya. Itu lah yang selalu orang cakap. Bagi aku memang ada kebenarannya. Apa-apa pun orang, akan ada kebenarannya. Apa-apa pun tidak ada yang mustahil jika Allah SWT mengizinkannya.

Ada jugak kata orang, buat apa dengar orang cakap. Kita yang berhak untuk tentukan apa yang kitak nak buat. Hanya kita jugak yang boleh buat keputusan untuk diri kita. Jadi... kita nak dengar kata orang atau nak dengar apa orang cakap. Ehhh... apa pulak yang aku merapu ni. Aku pulak yang makin confuse. Aku nak cakap pasal apa ni... Adussssss!!!

Fikir2 kan lah... Tolong fikirkan untuk aku...

No comments:

Post a Comment