Friday, April 10, 2009

Kawan2, Lama Dah Tak Menulis

Tuan Haji2 sekalian,

Lama dah tak menulis. Sibuk dan banyak kerja yang nak dibuat. Karang ni lega sikit sekurang- kurangnya kerja- kerja penting dah beres dan ada jugak lah kerja yang perlu dihabiskan. Tapi... takde lah sibuk macam orang lain yang masuk office awal pagi dan balik rumah lewat malam...

Sebenarnya, aku terasa terharu jugak dengan keprihatinan kawan2 yang sudi mengikuti perkembangan terkini di Yangon. Pagi ini aku dikejutkan oleh email dari Tuan Haji Nasa dan kawan2 yang lain. Sekurang- kurangnya email kawan2 ku semua dapat membolehkan aku senyum setelah kian lama tak senyummmm... Tanpa berlengah, aku terus je lah balas balik email2 tu semua.

Kalau lah kawan2 ku semua masih kat sini, mesti aku boleh senyum selalu. Email2 pagi tadi membuat aku mengenang kembali memori indah bersama- sama dengan Tuan Haji semua. So, bila teringat cerita tu semua aku pun senyum lah. Huhhhh!!! bukan main lebar senyum pagi ni sampai kan aku punya staff pun hairan gileee. Disebabkan aku boleh senyum manis pagi ni, aku punya staff pun ceria je. Kalau tak... nak lalu depan bilik aku pun dia orang takut.

Walau macam mana sekali pun, aku ni orang kecik jeeee... dalam bahasa manisnya, kuli bawahan je dan kalau dalam bahasa kasarnya, BALACI jeee!!!

Wassalam,

No comments:

Post a Comment